AIESEC: Marketing Mix

AIESEC, organizacija mladih u Subotici, organizovala je projekat „Marketing Mix“ 2 u Start-it Centru gde su se odazvali mnogi mladi kako bi čuli marketing stručnjake iz svoje okoline i naučili nešto novo o digitalnom marketingu.

Govornici koji su učestvovali na događaju bili su: Monika i Darko Videnov, Branimir Cigale i Milan Komnenov. Profesor na Ekonomskom fakultetu u Subotici, Marić dr Dražen je otvorio svojim govorom događaj i naglasio značaj marketinga u savremenom poslovanju. Prikazao je značaj formalnog obrazovanja, a i poseban naglasak stavio na neformalno obrazovanje gde mladi mogu na praktičan način da primene prikupljeno.

Monika i Darko su naveli primere digitalnog marketinga iz ličnog iskustva sa klijentima u start up-u Videnov Digital i priznali da i danas uče i da ništa u svetu interneta ne stagnira već da stalno treba inovirati svoje poslovanje.

Branimir Cigale je približio svim prisutnima značaj društvenih mreža kroz marketing i kako je on sa svojim timovima uspešno rešavao mnoge probleme velikih preduzeća.

Milan Komnenov, kao najmlađi govornik i neko ko je godinu i po dana u marketingu Infostuda, objasnio je značaj svog obrazovanja i kako je on svojim upornim radom i kreativnošću uspešno obavljao projekte.

Svi prisutni imali su priliku da uđu u diskusiju sa govornicima, pitaju sve što ih zanima, pa su tako i dobili prave i zanimiljive odgovore.
Sponzori događaja, na zadovoljstvo svih učesnika bili su Scenso i Poklonmania, Infostud i Fidelinka.

Kako kaže Branimir Cigale: “Digitalni marketing nije nešto čime se treba baviti samo zato što ste čuli da je danas popularan već zato što to volite da radite.”

Ostavite prvi komentar

Ostavite komentar

Vaša imejl adresa neće biti objavljena.


*