Od danas reklamiranje banaka pod lupom NBS

Sve banke i finansijske institucije moraće od danas da prilagode veličinu slova na svojim novim reklamama, koje objavljuju u novinama, na televiziji, portalima, društvenim mrežama, aplikacijama…

Narodna banka Srbije (NBS) od danas kontroliše kako se davaoci finansijskih usluga oglašavaju, pa će se u reklamnim kampanjama pratiti da li su istiniti izrazi „bez kamate, bez troškova, vraćamo novac, na poklon…“

FOTO Ilustracija/ Pixabay

 

Bankama je ostavljen rok, da već postojeće reklame koje koriste, do 1. juna usaglase sa novim zakonskim rešenjima koja stupaju na snagu danas.

Nova pravila odnose se na reklamiranje u elektronskim i štampanim medijima, putem interneta, oglašavanjem telefonom pozivom građanima, zatim putem aplikacija, bilborda, panoa ali i u bankama, gradskom prevozu, aerodromima, autobuskim stanicama…

Kada je reč o oglasima u elektronskim medijima, minimalna veličina slova je „17“, za oglašavanje u štampanim medijima „9“, za reklamiranje na posterima i plakatima „30“, dok je za oglašavanje na bilbordima predviđeno da slova budu minimalne veličine „90“.

Izvor: Tanjug

Ostavite prvi komentar

Ostavite komentar

Vaša imejl adresa neće biti objavljena.


*