Pokrajinski ombudsman: Dežurni broj za podnošenje pritužbi

Kako bi što brže i efikasnije omogućili komunikaciju sa građanima u vreme vanrednog stanja, Pokrajinski zaštitnik građana – ombudsman od juče je uveo dodatni dežurni telefonski broj za podnošenje pritužbi.

Foto: Pokrajinski ombudsman

Dežurni broj telefona je: 060/51-59-311.

Po odluci Pokrajinske vlade, radno vreme Pokrajinskog zaštitnika građana – ombudsmana je od 8.30 do 15 časova i uskladu s tim građani mogu podnositi pritužbe kao i do sada, na brojeve telefona 021/487-41-44 i 021/55-77-27, dok se van radnog vremena, od 15 do 20 časova pritužbe mogu podnositi na dežurni broj telefona 060/51-59-311, kao i 24 časa dnevno putem elektronske pošte na adresu: office@ombudsmanapv.org.

 

Ostavite prvi komentar

Ostavite komentar

Vaša imejl adresa neće biti objavljena.


*