Polovina građana u Srbiji ne zna kome da se obrati kada su im prekršena prava pacijenata

Gotovo polovina građana u Srbiji ne zna kome može da se obrati u slučaju da su im prekršena neka prava pacijenata.

U prilog slabom informisanju građana govori i podatak da gotovo 60 odsto građana nije čulo za mogućnost da kada javna zdravstvena ustanova nije u mogućnosti da pruži određenu zdravstvenu uslugu od roku od 30 dana, osigurana lica imaju pravo da istu obave u privatnoj ustanovi uz refundaciju troškova, prenosi 021.rs.

Podaci iz istraživanja stavova građana o zadovoljstvu uslugama domova zdravlja pokazuju da građani smatraju da im je dodatno informisanje o pravima pacijenata potrebno i da bi voleli da budu informisani pre svega preko medija i u samim zdravstvenim ustanovama.
Sa druge strane, medicinski radnici smatraju da su građani uglavnom informisani o svojim pravima, što govori o prisutnim različitim percepcijama. Ipak, pozitivno je što i jedni i drugi, građani i zdravstveni radnici, smatraju da dodatno informisanje treba da se vrši prvenstveno u zdravstvenim ustanovama.

Ostavite prvi komentar

Ostavite komentar

Vaša imejl adresa neće biti objavljena.


*