RADNO VREME SLUŽBE REKLAMACIJA NOVOSADSKE TOPLANE ZA NOVOGODIŠNjE I BOŽIĆNE PRAZNIKE

Obaveštavamo korisnike usluga Novosadske toplane da, za vreme novogodišnjih i božićnih praznika, primedbe na kvalitet grejanja i tople potrošne vode mogu uputiti pozivanjem brojeva telefona 420-853, 423-712, 4881-104 i 4881-106, od 6 do 22 časa.

U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, potrebno je pozvati broj telefona 4881-105, koji je, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.

Podsećanja radi, tokom cele godine, za sve informacije korisnici nam se mogu obratiti pozivanjem brojeva 423-712 i 420-853 ili besplatnim pozivom na broj telefona 0800-100-021, kao i doći lično u prostorije Korisničkog centra, u Ulici Vladimira Nikolića broj 1, radnim danima od 7 do 20 časova. Radno vreme Korisničkog centra subotom je od 8 do 13 časova, kada se korisnici mogu obratiti lično ili putem telefona besplatnim pozivom na broj 0800-100-021.
Nakon radnog vremena Korisničkog centra, reklamacije na kvalitet isporuke toplotne energije mogu se prijaviti Službi reklamacija na brojeve telefona 4881-104 i 4881-106.

Ovom prilikom svim sugrađanima i vama, koji ste svakodnevno pratili naš rad i starali se da informacije iz Preduzeća stignu blagovremeno do građana Novog Sada, čestitamo nastupajuće praznike!

Ostavite prvi komentar

Ostavite komentar

Vaša imejl adresa neće biti objavljena.


*