Radulović dobio sudski spor protiv Kurira

Pokret Dosta je bilo (DJB) saopštio je danas da je Viši sud u Beogradu presudio u korist njihovog predsednika Saše Radulovića u sporu protiv dnevnog lista Kurir zbog povrede časti i ugleda.

Kako se navodi, Radulović je tužio Kurir zbog tekstova „Zavisnik Radulović ne može bez kocke“ i „Reketaš Radulović otima pare od članova“, objavljenih u maju 2016. godine, a Viši sud je obavezao taj dnevni list i glavnu urednicu da Raduloviću isplate naknadu nematerijalne štete zbog povrede časti i ugleda.

„Medijske kampanje zasnovane na lažima i sračunate na urušavanje časti i ugleda predsednika DJB Saše Radulovića po pravilu uvek prate rast podrške javnosti politici pokreta DJB, s ciljem nanošenja političke štete“, naveo je taj pokret i dodao da Radulović trenutno priprema tužbe protiv Blica, Danas i Kurira zbog tvrdi da je „ravnozemljaš“ i „antivakser“.

 

 

IZVOR:DANAS

Ostavite prvi komentar

Ostavite komentar

Vaša imejl adresa neće biti objavljena.


*