Saopštenje lokalnog ombudsmana Grada Subotice, povodom opomena koje su građani dobili od Javnog vodoprivrednog preduzeća “Vode Vojvodine”

Veći broj naših sugrađana, obratio se Kancelariji Lokalnog ombudsmana Grada Subotice, povodom opomena koje su dobili od Javnog vodoprivrednog preduzeća “Vode Vojvodine” Novi Sad, jer nisu bili u mogućnosti da stupe u kontakt sa ovim preduzećem, vezano za naknade za odvodnjavanje od fizičkih lica. Naša Kancelarija obratila se Javnom vodoprivrednom preduzeću “Vode Vojvodine” sa molbom da izađu u susret, kako našim sugrađanima, tako i građanima koji su u njihovoj nadležnosti, te uspostave neke dodatne kontakt linije, kao i eventualno mejl adrese, radi što boljeg ostvarivanja prava građana, kako bi mogli blagovremeno da im se obrate vezano za ovu problematiku.

Javno vodoprivredno preduzeće “Vode Vojvodine”, nam je u veoma kratkom roku i uz izvinjenje građanima, dostavilo odgovor, kojim su nas obavestili, da je kontakt linija broj 021/4881-527, nakon otklanjanja tehničkih problema, ponovo u funkciji, a takođe su uvedene i dve mejl adrese: office@vodevojvodine.rs i korisnik@vodevojvodine.rs radi lakše komunikacije sa njihovim korisnicima.

Takođe, napominjemo da naša Kancelarija stoji na raspolaganju svim građanima, radi daljih eventualnih pitanja vezanih za ovu problematiku, kako u prostorijama Kancelarije na adresi Trg slobode 1, tako i u mesnim zajednicama u terminima kada se vrši prijem građana.

Ostavite prvi komentar

Ostavite komentar

Vaša imejl adresa neće biti objavljena.


*