Skandalozan prilog na TV Rai: Seksi kupovina pokrenula buru negodovanja

RIM: Popodnevna emisija na drugom kanalu italijanskog javnog servisa televizije Rai, „Detto fatto“, skinuta je s programa i do daljeg se neće emitovati nakon skandala sa uputstvom ženama kako da obave seksi kupovinu.

Bura negodovanja na društvenim mrežama prenela se na stranice dnevnih novina, a zatim i u parlament.

Uputstvo za „seksi“ kupovinu u programu je izvela plesačica na način da su se ogorčeni građani pitali „Da li je ovo uputstvo za porno film“, „Biti seksi, za koga“ i „Da li smo u ludnici ili na TV“.

Komisija parlamenta za kontrolu javnog servisa RAI već je uputila pismo direktorima televizije u kojem se oštro osuđuje nedopustiv prilog „pun stereotipa o tome kako žena treba da bude seksi i kada radi uobičajene dnevne poslove“, a razmatra se i mogućnost, piše list „Il Fato kotidijano“ da generalni direktor Rai Fabricio Salini bude pozvan da odgovara u parlamentu.

U međuvremenu, direktor dugog programa Rai Ludoviko Di Meo se javno izvinio za neprimereni prilog na programu javne televizije.

Demokratska stranka, koja čini deo koalicione vlade, zatražila je smenu direktora televizije Rai.

 

IZVOR:TANJUG

Ostavite prvi komentar

Ostavite komentar

Vaša imejl adresa neće biti objavljena.


*