Završetak radova na tunelu Munjino brdo početkom 2022. godine

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović obišao je danas radove na tunelu Munjino brdo u selu Krstac kod Lučana, koji je najduži na deonici auto-puta Preljina-Požega i izrazio zadovoljstvo dinamikom radova.

 FOTO TANJUG/ RADE PRELIC/ nr

Momirović je u izjavi novinarima, posle obilaska radova na tom tunelu dužine približno tri kilometra, rekao da je predviđeno da se taj verovatno najkompleksniji projekat u građevinskom smislu završi početkom sledeće godine.

To nije sve, mi smo ovom projektu pridodali još i tri obilaznice i to oko Gornjeg Milanovca, Požege i Užica, naveo je Momirović.

Ministar je naglasio da su auto-putevi važni za ekonomiiju i za dostizanje ciljeva iz plana “Srbija 2025” koji predviđa da prosečna plata bude 900 evra.

Ako ne rasteretimo lokalne samouprave, lokalne puteve, ako mi dozvolimo da kamioni prolaze pored škola ili kroz centar grada, mi nećemo kompletno završiti naš posao, rekao je Momirović.

On je naveo da je projekat auto-puta Preljina – Požega od skoro dobio svoje tri nove komponente – tri obilaznice, među kojima je možda najvažnija obilaznica oko Čačka, a koja će biti završena tom deonicom auto-puta.

To je deo od Preljine do Pakovraća. Kad to završimo, mi ćemo drastično rasteretiti Čačak gužve kakva je bila pre neki dan. Tek kad završimo ovaj deo puta od Preljine do Požege i završimo ove tri obilaznice, možemo da kažemo da smo kompletirali ono što smo želeli kad smo ušli u ovaj projekat, napomenuo je Momirović.

Ministar je najavio da će ovog meseca biti potpisan ugovor za deonicu od Požege do Boljara, jer je cilj da se nastavi auto-put  do Crne Gore i ka Sarajevu.

BiH i Crna Gora su naše strateški prijateljske i značajne zemlje sa kojima imamo najveću i najkvalitetniju ekonomsku razmenu, rekao je Momirović.

Gužve prethodnih dana uoči Uskrsa su, prema njegovim rečima, pokazale koliko nam znači auto-put, ne samo do Čačka i Požege nego do Boljara, odnosno do Kotromana.

On je naglasio da se na izgradnji auto-puta, koja će biti završena godinu i po dana pre roka, mesecima radi bez dana pauze, 20 sati dnevno.

Izuzetno sam zadovoljan kako ljudi rade, daju sve od sebe, ovaj projekat je zbog geologije vrlo zahtevan, naročito tunel Munjino brdo, istakao je Momirović.

Ministar je dodao da stručnjaci iz Puteva Srbije i kineski partneri uspevaju da reše sve probleme.

Momirović je radove na tunelu Munjino brdo obišao sa vršiocem dužnosti direktora Puteva Srbije Zoranom Drobnjakom i predsednicima opština Čačak i Požega, Milunom Todorovićem i Đorđem Nikitovićem.

Ostavite prvi komentar

Ostavite komentar

Vaša imejl adresa neće biti objavljena.


*