„Podignut srednji prst za sve koji su bez maske“, piše na posteru, uz fotografiju maskirane žene.
Iz agencije „Posetite Berlin“, koja je u saradnji sa lokalnim vlastima Berlina autor kampanje, navode da je cilj naglasiti važnost zaštite zdravlja starijih ljudi.
Ali kampanja se pokazala kontroverznom, a neki u Nemačkoj su je nazvali uvredljivom.
Oglas „Poštujemo pravila korone“, koji su pokrenuli Senat i „Posetite Berlin“, u početku se pojavio u utorak u lokalnim novinama, ali se brzo proširio po društvenim mrežama.
Kristijan Tancler, portparol agencije „Posetite Berlin“, kaže da poster, koji je deo šire kampanje, služi da podseti ljude da poštuju pravila.
„Većina Berlinaca i naših gostiju poštuje pravila oko korona virusa, ali neki to ne rade“, rekao je on.
„Ti ljudi rizikuju živote starijih i onih koji su u rizičnim grupama, tako da smo želeli da skrenemo pažnju na taj problem“, dodao je on.
Zbog toga su, kaže, izabrali provokativan ton, što je prilično berlinski.
Međutim, kampanja se nije svima svidela.
Među njima je Lorenc Merold, urednik berlinskog lista Der Tegešpigl.
„Vlasti Berlina misle da je vređanje ljudi uspešnije od strogih, jasnih pravila i efikasne kontrole. Potpuno su pogrešili“, ističe on.
Berlin je zabeležio 19.537 potvrđenih slučajeva, od toga je njih 237 bilo sa smrtnim ishodom.
IZVOR:NOVA EKONOMIJA
Be the first to comment