„Pošta Srbije“ nije povećala cene međunarodne dostave

TANJUG

Državna sekretarka Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Vlade Republike Srbije Tatjana Matić saopštila je danas da tokom ove godine nije bilo promene cenovnika međunarodnog poštanskog saobraćaja od strane javnog poštanskog operatora, JP „Pošta Srbije“.

TANJUG

Matić je povodom plasiranja različitih informacija u javnosti u vezi sa porastom poštarina paketa „Aliekspresa“, jedne od najvećih internet prodavnica u svetu, precizirala da „Pošta Srbije“ nije povećala cene dostave paketa građanima u okviru pružanja univerzalne poštanske usluge, kao ni cene podnošenja poštanskih pošiljaka na carinski pregled, niti su uvedeni bilo kakvi novi dodatni troškovi.

Ona je ukazala na to da razloge za promene trgovinske prakse „Aliekspresa“ ne treba tražiti na državnom nivou, niti u međusobnim odnosima Srbije i Kine, koji su tradicionalno dobri i posebno važni za obe države, već su trenutne promene nastale zbog otežanog odvijanja različitih vidova transporta u celom svetu usled globalne pandemije.

Prema njenim rečima, zbog prekida i usporavanja transporta, kao i neočekivano velikog broja pošiljki u okviru e-trgovine, došlo je do opterećenja logističkih skladišta poštanskih operatora širom sveta.

Matić je podsetila na pismo Bišara A. Huseina, generalnog direktora Svetskog poštanskog saveza, jedne od specijalizovanih agencija Ujedinjenih nacija, koje je upućeno svim vladama država članica i ministarstvima nadležnim za poštanski saobraćaj, u kojem se pozivaju da daju podršku poštanskom sektoru koji se suočava sa mnogim teškoćama u ovom periodu.

Shodno tome očekujemo da će nakon smirivanja i okončanja pandemije u globalnim okvirima, naši građani ponovo biti u mogućnosti da naručuju i kupuju veliki broj proizvoda sa uslugom besplatne dostave ili uz iznose poštarina kao što su bili pre pandemije, zaključila je državna sekretarka.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*