
Poverenica za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković izjavila je da je reklamna kampanja Privredne komore Srbije kojom se promovišu domaći proizvodi, uvredljiva i seksistička.
Po ko zna koji put, „originalnost i kreativnost“ svode žene na objekat koje se ni na koji način ne mogu dovesti u vezu sa proizvodima koji su prikazani, već predstavljaju i vređanje dostojanstva svih žena, navodi se u saopštenju.

„Nije potrebno biti stručan za rodnu ravnopravnost da bi se razumelo kako ovakvi sadržaji podržavaju i podstiču rodne stereotipe. Nije potrebna stručnost ni da bi se razumelo da se konkretnom reklamom šalje i neprimerena poruka o tome šta su pravi brendovi i proizvodi Srbije“, ukazuje ona.
Poverenica Janković još jednom poziva sve kompanije i marketinške agencije da poštuju propise i uzdrže se od kreiranja sadržaja koji podstiču i produbljuju stereotipe.
„Mogu se napraviti vrlo kreativne reklame koje promovišu izuzetne proizvode naše države, ali bez prikazivanja žene kao erotizovanog objekta, već uz poštovanje ravnopravnosti i upravo velike uloge žena u proizvodnji domaćih proizvoda“, ističe se u saopštenju Poverenice za zaštitu ravnopravnosti.
Be the first to comment