GRAĐANI SE VIŠE ŽALE NA BANKE I OSIGURANJA Broj pritužbi NBS povećan za 12 odsto

Foto: Nebojša Mandić

Korisnici finansijskih usluga za devet meseci podneli su 1.491 pritužbu na rad banaka, osiguranja, društava za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondovima i platnim institucijama, što je povećanje od 12 odsto u odnosu na petogodišnji prosek, navodi se u izveštaju Narodne banke Srbije.

Foto: Nebojša Mandić

Više od polovine pritužbi podneto je na rad osiguravajućih kuća, a slede banke sa 46,3 odsto pritužbi, dok su za dobrovoljna penzijska i platne institucije stigle samo po jedna pritužba.

Kod osiguravajućih društva više od 90 odsto od podnetih 798 pritužbi je na neživotna osiguranja, najčešće od autoodgovornosti, nesrećnog slučaja i osiguranja imovine. Od 691 pritužbe na rad banaka najviše ih je zbog poslovanja oko kredita i platnih kartica – a osnovanih je bilo 129.

Narodna banka Srbije u ovom periodu primila je i 228 predloga za posredovanje, a postupala u 57 takvih postupaka.

IZVOR:BLIC

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*