UN Women u saradnji sa kompanijom Color Media Communications u novembru pokreće nacionalnu kampanju o raspodeli neplaćenog rada #POLAPOLA – „Briga nije (samo) ženski posao“ u okviru koje su postavljene previjalice za bebe u pojedine muške toaleta.
Muzej Vojvodine u Novom Sadu prepoznao je značaj ove kampanje i omogućio postavljanje jedne previjalice u muškom toaletu Muzeja Vojvodine, kako bi i tate mogle bez problema da previju svoju bebu.
Cilj kampanje je prevazilaženje stereotipa o ulogama muškaraca i žena u domaćinstvu, prvenstveno u oblasti brige o deci i starima, kao i podizanje svesti o tržišnoj vrednosti neplaćenog rada.
Neki od ambasadora kampanje #POLAPOLA su Milan Marić, glumac, Mina Sovtić, glumica, Jovana Petković, dizajnerka, Zaga Kalmar, dizajnerka, Jovana Ružičić, direktorica Centra za mame, Nina Radulović – Lečić, voditeljka i mnogi drugi.
Večeras, 26.oktobra u 19 h u sklopu obeležavanja Dana Muzeja Vojvodine, bićete u prilici da vidite i previjalicu ze bebe.
Be the first to comment