Učešće Srbije na „EKSPO 2020“ prilika za nova ulaganja

Ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija u Vladi Republike Srbije Tatjana Matić otvorila je danas prvu investicionu konferenciju na Paviljonu Srbije pod nazivom ,,Invest in Serbia: Real Estate”, koja se organizuje u okviru 3. tematske nedelje ,,Urbani i ruralni razvoj” na Svetskoj izložbi „EKSPO 2020 Dubai”.

Učešće Srbije na „EKSPO 2020“ prilika za nova ulaganja

Matić, koja je i generalni komesar Republike Srbije za Ekspo, istakla je da je naša zemlja prepoznala ovu izložbu kao platformu za učvršćivanje postojećih i izgradnju novih prijateljstava i saradnje, navodeći da su aktivnosti koje sprovodimo, prezentacije i sastanci naše biznis delegacije privukle pažnju čitavog sveta.

Ona je dodala da je velika zainteresovanost za to šta Srbija ima da ponudi u domenu investicija u sektoru nekretnina, uz ocenu da će ova prva investiciona konferencija sigurno rezultirati mnogim novim ulaganjima i saradnjama.

Nastup Srbije na Svetskoj izložbi u Dubaiju pokazuje da je naša zemlja prava investiciona destinacija gde su ulaganja investitora i njihovi poslovi dobrodošli i sigurni, a cilj u budućnosti nam je da povećamo privrednu saradnju i protok investicija između Srbije i UAE, ali i između Srbije i čitavog MEASA regiona, objasnila je ministarka.

Tokom boravka u Dubaiju, Matić je bila gost na biznis forumu u okviru tematske nedelje ,,Urbani i ruralni razvoj”, na panelu ,,Urbanizacija ruralnih područja”, gde je govorila o digitalizaciji poslovanja i obrazovanja, razvoju digitalne infrastrukture u ruralu i ruralnom turizmu u doba pandemije u Srbiji.

Prema njenim rečima, digitalizacija predstavlja jedan od prioriteta resornog ministarstva i Vlade Srbije i zato nastavljamo proces sistemske digitalizacije koja, pored izgradnje mreže u ruralu, podrazumeva i nastavak digitalizacije obrazovanja.

Matić je, govoreći o razvoju ruralnog turizma u Srbiji u doba pandemije i novim poslovnim inicijativama kojima je on doprineo, ukazala na to da je gotovo izvesno da će se turizam na rubovima velikih gradova i seoski turizam kretati uzlaznom linijom, što pokazuje i činjenica da je usled pandemije ruralni turizam postao vodeći turistički proizvod i u manje razvijenim mestima istočne i južne Srbije.

Ova vrsta turizma rezultovala je i pokretanjem preduzetništva i samozapošljavanja. Upravo se sinergija sektora turizma i poljoprivrede najbolje oslikava u razvoju ruralnog turizma i mi kao resorno ministarstvo prepoznajemo njegov potencijal i nastavljamo da kroz različite aktivnosti i projekte podstičemo njegov razvoj, podvukla je ona.

Matić se u Dubaiju sastala i sa izvršnim direktorom kompanije „Etisalat Group“ Hatemom Dovidarom, kao i sa izvršnim direktorom Saveta SAMENA i komesarom UN za širokopojasni pristup Bokarom Baom, a takođe je obišla i Paviljon Ruske Federacije.

Ostavite prvi komentar

Ostavite komentar

Vaša imejl adresa neće biti objavljena.


*