- U Naredbi o provođenju vanrednih mjera za sprečavanje i suzbijanje zaraznih bolesti, te zaštite i spasavanja stanovništva broj 02-014-1-635/20 od 20.03.2020. godine, 02-014-1-668/20 od 24.03.2020. godine, 02-014-1-677/20 od 25.03.2020. godine, 02-014-1-688/20 od 26.03.2020. godine i 02-014-1-703/20 od 27.03.2020. godine, u tački 3. poslije stava 11. dodaje se stav 12. koji glasi:
“Zadužuje se Odsjek civilne zaštite Gradske uprave Grada Bijeljina da uputi zahtjev prema Kasarni “Vojvoda Stepa Stepanović“ Bijeljina u vezi sa obezbjeđivanjem dodatnih 30 kreveta za potrebe karantina u školskoj sali OŠ “Vuk Karadžić“ u Bijeljini.“
- U tački 3. poslije stava 12. dodaje se stav 13. koji glasi:
“Zadužuje se Odsjek zajedničkih poslova da obezbjedi hranu za potrebe karantina u školskoj sali OŠ “Vuk Karadžić“ u Bijeljini.“
- U tački 4. poslije stava 7. dodaje se stav 8. koji glasi:
“Nalaže se JU OŠ “Vuk Karadžić“ Bijeljina da za potrebe karantina obezbjedi čišćenje, održavanje i grijanje objekta školske sale.’
- Ova Naredba stupa na snagu odmah i biće objavljena u „Službenom glasniku Grada Bijeljina“.
- U Naredbi o regulisanju rada trgovinskih, ugostiteljskih, zanatskih i drugih objekata i službi na teritoriji Grada Bijeljina broj: 02-014-1-588/20 od 16.3.2020. godine, broj: 02-014-1-613/20 od 17.3.2020. godine, broj 02-014-1-623/20 od 18.3.2020. godine, 02-014-1-651/20 od 23.03.2020. godine i 02-014-1-704/20 od 27.03.2020. godine u tački 2. dodaje se stav 10. koji glasi:
„ –servisima klime (najviše do 2 čovjeka) od 07:00 do 15:00 časova“.
- U tački 2. dodaje se stav 11. koji glasi:
„ – firmi d.o.o. “Novaković 3m“ u Bijeljini, ul. Stefana Dečanskog broj 147, (isključivo u pogledu servisa aparata za mužu krava) od 08:00 do 10:00 časova“.
- Ova Naredba stupa na snagu odmah i biće objavljena u „Službenom glasniku Grada Bijeljina“.
- N A R E D B U
o organizovanju i sprovođenju mjera karantina na području Grada Bijeljina
- Uspostavlja se mjera karantina u Gradu Bijeljina i ista će biti organizovana u objektu Školske sale koja postoji u okviru JU OŠ “Vuk Karadžić“ Bijeljina, ul. Vojvode Stepe broj 4 u Bijeljini.
- Karantin se organizuje za osobe koje se upućuju iz karantina na graničnom prelazu “Rača“ (za koje je utvrđeno prilikom testiranja da su negativna), kao i za osobe za koje se utvrdi da ne poštuju mjeru kućne izolacije koja im je izrečena rješenjima sanitarnog inspektora, a čije mjesto prebivališta se nalazi na teritoriji grada Bijeljina.
- Upravljanje i nadzor u karantinu vršiće Tim koji čine po jedan predstavnik Odsjeka za civilne poslove Grada Bijeljina, JZU “Dom zdravlja“ Bijeljina i Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srpske.
- Tim iz člana 3. Naredbe upravlja objektom iz člana 1. Naredbe u skladu sa Uputstvom za organizaciju i sprovođenje karantina na graničnom prelazu i u lokalnoj zajednici iz marta 2020. godine izdatog od strane Ministarstva zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske.
- Karantin obezbjeđuju pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srpske.
- Zdravstveni nadzor nad licima u karantinu vrši tim zdravstvenih radnika, zdravstvenih saradnika i drugih radnika, a koji će biti organizovan od strane Higijensko-epidemiološke službe JZU “Dom zdravlja“ Bijeljina.
- Odsjek civilne zaštite u saradnji sa Odsjekom zajedničkih poslova Gradske uprave Grada Bijeljina će obezbjediti neophodnu opremu i higijenska sredstava za objekat karantina, iz Kasarne “Vojvoda Stepa Stepanović“ će biti prebačeno 35 kreveta.
- Ova Naredba stupa na snagu odmah i biće objavljena u „Službenom glasniku Grada Bijeljina“.
- Pojašnjenje Naredbe o regulisanju rada trgovinskih, ugostiteljskih, zanatskih i drugih objekata i službi na teritoriji Grada Bijeljina
Gradonačelnik grada Bijeljina daje pojašnjenje pojma trgovine robe široke potrošnje, a u smislu primjene Naredbe o regulisanju rada trgovinskih, ugostiteljskih, zanatskih i drugih objekata i službi na teritoriji Grada Bijeljina, u dijelu koji se odnosi na stačku 2., da se pod navedenim pojmom podrazumijeva i trgovina robom za održavanje lične higijene i higijene prostora, te da se rad svih subjekata navedenih u tački 2. Naredbe mora organizovati uz preduzimanje svih mjera propisanih tom naredbom. Iz gore navedenog slijedi da trgovine koje imaju u svom asortimanu proizvode koji služe za održavanje lične higijene i higijene prostora mogu da organizuju svoj rad u periodu od 07:00 do 18:00 časova, uz preduzimanje svih mjera zaštite.
G R A D O N A Č E L N I K
Mićo Mićić
Be the first to comment