

Da bi ograničila efekte na putnike, Alitalia je aktivirala poseban plan za upotrebu većih mašina za letove pre i posle štrajka. Radna snaga je zabrinuta za budućnost italijanske aviokompanije nakon što je vlada u Rimu pokušala da je proda. Novi period prodaje ističe 31. maja 2020. godine.
Poslednji rok za prodaju bio je 21. novembra, bez konzorcijuma koji bi preuzeo bolesnu aviokompaniju. Vlada je već odgodila taj rok osam puta u poslednjih nekoliko meseci. Alitalia je nesolventna od maja 2017. godine i drži se u vazduhu uz kredite vlade za premošćivanje vlade.
„Italiji je kao turističkoj i industrijalizovanoj zemlji potrebna efikasna avio-kompanija. U 2018. je Alitalia uzela 22 miliona putnika. Prognoze za potražnju u narednim godinama pokazuju da su uslovi za ponovno pokretanje kompanije Alitalia uspostavljeni zahvaljujući poslovnom planu orijentisanom na rast“, saopšteno je Saveza sindikata FIT-CISL.
Italijanski ministar saobraćaja Paola De Micheli takođe je bio uveren da bi se bivši monopol u italijanskom vazdušnom saobraćaju mogao spasiti. „Obnovljena Alitalia pobudit će veliko interesovanje“, rekao je ministar u četvrtak navečer.
De Micheli nije isključio da Alitaliju može preuzeti evropska aviokompanija. Do sada je majka AUA Lufthansa samo nagoveštavala interesovanje za komercijalno partnerstvo sa Alitalijom. Američka aviokompanija Delta se takođe složila da se pridruži Alitaliji. „Pred nama je šest meseci intenzivnog rada da prodamo Alitaliju“, rekao je ministar.
IZVOR:(APA)
Be the first to comment